Blessing

Take my hand and follow me
to that place I long to be.
Take my hand and trust my way,
in that place forever stay.
Follow me toward the sand;
we’ll run and play, hand in hand.
Take my heart and hold it true;
forever I’ll stay close to you.
Seize my words and listen well,
then forever I will tell.
Release your heart and feelings too,
just as I will do for you.
Trust your heart and follow me,
to that place we long to be.

Current song listen to : Sendiri Lagi by Chrisye

Current mood : Lost

13 Responses to “Blessing”

  1. 'izzaty Says:

    waah….best2 kata2 di atas tu~!!
    or…should i call it as poem??? hehehe…=D

    azri yg buat ker?? kalau yer, syabas~!!!
    mmg sgt lovely la….=)

    kalau azri x buat….thanks sbb share! =)

  2. ekyn Says:

    waa…so sweet…..bertuah gf azri….hehhe…Cairlah gadis2 mana yg membaca except me, zaty n diana…huhuhu

  3. idblogsaya Says:

    angah.. abg shah rela kut!

  4. amir hanif Says:

    mat, kau kena tagged.wewet.lawa gamba.

  5. ill Says:

    sndiri buat ke lagu ni…:p
    pic atas 2 lawa la..ktne 2??

  6. onoituaji Says:

    izzaty >> yes2,its a poem…one of my collection.it will be more poem inside my blog after dis.i will share with yuol πŸ˜‰

    ekyn >> ehe..xdela.its juz espresi diri πŸ˜€

    robert >> oh shit..i x rela mak! hahaha..budung

    amir >> mat aku kna tagged ngn sape ? haha…

    ill >> dis is poem ill..hehe..dat one kt dataran mbmb..hee

  7. amir hanif Says:

    dengan aku.ahahaha.superb picture.di dataran mbmb la b.isk.

  8. onoituaji Says:

    mat aku xphm pe yg korg tagged kn..soklan dia takdak ka?haha

  9. shamil0409 Says:

    hoi2…
    tagged jerk angah nie….
    ahaha

  10. 'izzaty Says:

    owwwh…..azri buat sendiri yer?? wawawa…so sweet…..nanti, post la, byk2…looking forward to it~~!! yeee….=D

  11. starwalker Says:

    akum.. kehadapan saudara “ri” bila nak update blog.. haih!

  12. onoituaji Says:

    izzaty >> xla,ehe…aji xpndai buat poem2 ni…ehe..curik2 org πŸ˜›

    starwalker >> bz mat…xsempat nk update plus bahan habes.hahahaha! demmit!

  13. 'izzaty Says:

    hahahaha…layan jer… πŸ˜€

Leave a comment